9 lip 2015

Baby? Baby blue.

Witam Was Kochani :*,

Mój dopiero jednodniowy pobyt nad morzem uruchomił we mnie tryb małego szpiega...intensywnie poszukuję rejestracji rozpoczynających się na te same litery co moja, tak jakby to, że ktoś mieszka "blisko" mnie oznaczało, że tu, nad morzem, jest moim znajomym ;). Pierwszy dzień pobytu na wakacjach to zawsze dla mnie czas rozmyślań, a bo to ludzi na świecie tyle, a każdy lubi inny wypoczynek, a korek taki długi a każdy śpieszy się gdzie indziej... o tak, "tanie rozmyślanie" to moja domena wakacyjna.
--- 
Baby? Baby blue.

 
 ---

Na strój, składają się, krótkie spodenki z Bershki, crop top z Zary, buty mniej znanej marki i oczywiście torebeczka - Primark. Jestem z niego niesamowicie zadowolona, gdyż czegoś w tych odcieniach niebieskiego szukałam minimum od ubiegłorocznej jesieni :). Niestety po dzisiejszych nocnych obserwacjach nieba, dochodzę do wniosku, że jeżeli chodzi o "letnie stroje" to na tym urlopie zbyt wielu ich nie zaprezentuję.
---

Dziś tylko wakacyjnie:
błękitnego nieba!

xXx

MaMi
-- 

instagram.com/world_of_mami/
Dziś tylko wakacyjnie:
błękitnego nieba!

xXx

MaMi

--
https://www.youtube.com/user/worldofmami

1 komentarz:

  1. oj nie przypadła mi ta torebka do gustu :(((.

    Ale widać publikę też masz ;D cóż za Kociak ;P dosłownie ;P

    OdpowiedzUsuń