7 cze 2013

Ukryta sukienka :)

 Wiosno gdzie się podziewasz? :( . Pogoda u mnie jak "pod psem", choć śmiem twierdzić, że mój pies wybrałby lepszą - bo w taką nie ma mowy o spacerze. ;/   Dobrze, że moje okolice jeszcze jakoś pochłaniają te litry wody spadające z nieba.
Jednakże, nie będę narzekać gdyż jeszcze niedawno była zima. :)

Włosy to włosy "od fryzjera", zazwyczaj nie preferuję uczesania "na prostownicę"; bardzo drażnią mnie tak wygładzone kosmyki.

"Topik" pod spodem to sukienka ;), sprzątałam i stwierdziłam, że ją przewietrzę; zrobiło mi się jej żal - równo rok siedziała zamknięta w ciemnym pokrowcu :(.
Dosyć gadania :*



                                        Ellie Goulding - High For This (The Weeknd Cover)                                                                 Linia Majestic    :)








A teraz:   Deszczu idź już :D. Na ten deszczowy czas - ściskam wszystkich, którzy tu trafili :) XXX

1 komentarz: