19 sty 2015

Sylwester był tak "dawno temu"


Witam Was kochani 
:*

Co prawda nie miałam jednak czasu w sylwestra na zrobienie zdjęć, ale całą stylizację odtwarzam na tych zdjęciach :).
Jako, że dysponowałam dosłownie 30 minutami pomiędzy powrotem z pracy a wyjściem na "świętowanie nowego roku" to nie ubrałam się jakoś specjalnie szykownie. Postawiłam na wygodę i odrobineczkę seksownego elementu :).
---

Strój:
Jeansy z allegro, kupione "kiedyś tam" z dziurą powiększoną dzięki mojej nieudolności ;/. Gorsecik też już znacie, zdobycz z h&m. Szpilki są niższe niż kiedyś, bo tak zdarłam w nich fleki na jednej wyprawie, że szewc musiał przyciąć obcas. ;p Koszula, ze Stradivariusa ( o ile dobrze pamiętam). Tylko tyle, albo aż tyle :).

Mój sylwester nie był związany z żadną "imprezą" opierał się głownie na rozmowie ze znajomymi, graniu w gry planszowe i słuchaniu muzyki.
Niestety nie przywiązuję jakiejś specjalnej uwagi do tego dnia w roku, kolejna doba życia... ani dłuższa, ani krótsza nawet o minutę. 
---

Prezentacja na MaMi:






---

Zdjęcie sylwestrowego stołu:
A tak dokładnie to rozgrywki w " 7 cudów świata":


Skrzynia na zdjęciach to "ta skrzynia" :). Już gotowa, ale myślę, że swego czasu zrobię wpis z kilkoma dodatkami do mojego pokoju i wtedy lepiej ją obfotografuję :).
---

Dążmy wciąż na nowo
do bycia lepszymi ludźmi.

xXx

MaMi


-------------
Zapraszam 
http://instagram.com/world_of_mami/

;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz