14 mar 2015

Pani Jeziora ;)

Witam Was Kochani :*,


Tydzień za tygodniem szybko mija i wydaje mi się, że wreszcie nadchodzi wiosna. O tak, odrobina słońca i ten świeży powiew na 100% mi się przyda...Zapewne nie tylko mi. Jednym z takich dni kiedy łapie te świeże powiewy stały się, dzięki Lubemu, niedziele. Czasem uda się znaleźć kilka godzin w ciągu dnia, aby poszukać tych ciepłych promieni.
Jeden z takich wypadów widać na tych zdjęciach.

---

O stroju:

W przeciwieństwie do wielu bardziej wytrwałych , ja robię zdjęcia tylko w takich zestawach, w których nie narażam swojego zdrowia tak więc wierzcie mi, że "tak" jest już ciepło. Sukces :)). Tak więc, było mi ciepło w kurtce z Tally Weijl, spodniach z H&M, butach z "internetu" i sweterku z Siney. A no i czapa... Czapa to jak wiecie Bershka (jeszcze w sobotę widziałam ją na resztkach wyprzedaży).
Musiało być wygodnie i ciepło... a wtedy kiedy faktycznie mam w planach dłuższe spacery na grząskich terenach, szpilki i spódnice nie wchodzą w grę:).
---

                                                             Prezentacja na MaMi:


Groove Armada - Think Twice 





---
Pomyśleć, że teraz do tej wody nie włożyłoby się palca, a latem ... No cóż, mieszkamy w dobrym miejscu, wszystkiego po trochu.
----
Na wieczór polecam obejrzeć jakiś ciekawy film, ja ostatnimi czasy dosłownie połykam jeden za drugim. I póki co trafiam na same warte uwagi. Szczęściara ze mnie :).
----
Niech pogoda Nam sprzyja :*
xXx

MaMi


instagram.com/world_of_mami
http://world-of-mami.pinger.pl/
www.facebook.com/pages/MaMi/829353627087669

1 komentarz: