30 lis 2014

Trochę światła, trochę bieli, trochę koloru i trochę słodyczy :)

Witam Was Kochani!
:*

Ten tydzień minął pod znakiem pracy, nawet nie wiem kiedy 5 dni mojego życia zniknęło z puli.Niestety wszystko to co było przeznaczone na nowy wpis/wpisy zostało uwięzione na dysku, który bez żadnych ostrzeżeń po prostu padł. (uruchamia się tylko w przypływie lepszego momentu - problem z wejściem ;/).
I wrr...
Nie oszukujmy się tablet i netbook to nie to samo co potężny blat, przyzwoity monitor i komfort użytkowania.Reasumując jestem zła na awarię, boję się o część danych ale i tak dziękuję za długi okres użytkowania. ;)
===============

Dość zanudzania!!!
Z racji braku opracowanego materiału, proponuję materiał doraźny:).
:)

Skrzynia wojska francuskiego za 35 zł z przesyłką. Na co mi to? No jak to na co:). Przychodzi ten czas w życiu gdzie człowiek przestaje każdą wolną monetę inwestować w ubrania i dodatki. W zamian za to szuka interesujących rozwiązań w aranżacji pokoju. ...Skrzynia zostanie dobrze przygotowana, pomalowana na biało, dostanie swoje poduchy na wierzch i będzie służyć za:
a - siedzisko dla znajomych (uchwyty po bokach wszystko ułatwiają),
b - schowek, wieko doskonale funkcjonuje, a komory wiele pomieszczą,
c - doraźny stolik/blat itd.

Wbrew pozorom taka skrzynia, przetrwa i "uniesie" o wiele więcej niż te współczesne meble/sklejki. Pomysł w mojej głowie zrodził się po obejrzeniu tych wszystkich "inspiracji" z paletami. Szukałam podobnego rozwiązania, ale lepszego i niewymagającego "zbijania" materiału. Mam nadzieję, że gdy czas dopisze już w przyszłym tygodniu podzielę się z Wami gotowym produktem ;).
--------
Netto Time !!! ;)


1.Poszłam tam po motylki, które przydadzą się gdy już zdążę kupić okleinę na drewno za łóżkiem. Połączę je z czarnymi motylami i będzie świetnie - tak myślę. Generalnie mam problem,gdyż centralnie za moim łóżkiem widnieje "piękne" złącze płyt meblościanki...
Z każdym dniem narasta frustracja jak na nie patrzę więc muszę się go pozbyć... Oczywiście motylki są "lustrzane' trzeba odkleić z nich folię.

2. Drugi wybór?
Lampka/ kwiatek. Może nie jest najlepiej wykonana, ale kosztowała tylko 25 zł i popatrzcie sami jak wspaniale wygląda w nocy. Póki co również wędruje "to tu/ to tam" bo czeka na usadowienie skrzyni i pościąganie szpargałów z pudełek właśnie do tejże :).

3. Trzeci wybór?
 Moja siostra ma podobną wersję, ale przeźroczystą. Ja zaś zdecydowałam się na zapewne:
a - tańszy "słój"
b- mniejszy słój
c- bardziej romantyczny słój.
Popatrzcie sami jakie światło rzuca <3.

--On również czeka na reorganizację półek.
Kosztował bodajże 9,99
---
4. Czwarty wybór 
świecznik/klatka. Tak to był przypadek. Całkowity :), jednakże szukałam czegoś takiego od dawna.
A ta cena 14,99 była raczej zachęcająca w stosunku do tych, które widywałam w innych sklepach.
Jak myślicie włożyć do niej zwykły mały wkład czy świeczkę?

---------------
Tak jak widzicie jestem na etapie przygotowywania się do reorganizacji blatów ;).
Mój pokój nie jest bynajmniej przykładem wspaniałego gustu i smaku do urządzania wnętrz.
Mimo tego, myślę,że mogę spokojnie powiedzieć, że idę ku lepszemu (bazując na dostepnym gruncie).

...
Różności na dziś?


Na vinted zobaczyłam cudne bransoletki, a potem wynudziłam użytkowniczkę, żeby stworzyła coś dla mnie. :)
Już dawno nie nosiłam takich koralików, ale zdecydowanie umilają mój dzień...
I tak... Może kogoś teraz urażę (nie taki mój cel), ale jak widzę te zabójcze ceny w czasopismach... Praktycznie identyczne bransoletki (nie, bez złotych zawieszek), tylko w logowanym woreczku
za 150 zł szuka, to no cóż... Mój komplet kosztował ok. 20 zł :). I już niejedna osoba pytała skąd je mam.


====
A już od poniedziałku:

Dzieciństwo zawsze w cenie ;).
==========================

Serca gorącego,
co rozproszy każdy mróz.

xXx

MaMi

0 komentarze:

Prześlij komentarz