3 maj 2015

Prosto i z klasą...

Witam Was Kochani,

Mam nadzieję, że nasza majówkowa "ucieczka od codzienności" poprawi nam nastroje i da odrobinę wytchnienia. Pamiętacie mój wpis odnośnie tego co mnie relaksuje? Jeżeli chodzi o moje możliwości, co do weekendu majowego, to dołączam do nich kawę w samochodzie (preferuje Orlen albo Bp), do tego śmieciowe jedzenie ze stacji, i deserki w restauracjach, śpiewanie starych i nowych przebojów(na co kierowcy radio?), malutkie wycieczki ze znajomymi i robienie zdjęć każdej ładnej górce. Proste rozwiązania dostępne dla każdego:). A Wy jak spędzacie ten czas?
--- 


MaMi:
MIKA - Good Guys (wreszcie wrócił ;)) 
 






---

O stroju:
Niestety nie mam takiej pięknej pogody, a te zdjęcia były robione na początku tygodnia. Kto mnie obserwuje od początku, ten wie, że bluzka jest niesamowicie stara:). Pochodzi z H&M.Spodnie to kolejny nabytek z Tally WEijl. Balerinki - allegro, trochę "centków"  musi być. Torebeczkę ostatnio uwielbiam i cały czas noszę, primark ;). Z ciekawostek: spodnie, buty, bluzka...kupione na wyprzedażach za około 30 zł. Można tanio:).
---

Wspaniałego wypoczynku w ostatni dzień majówki,
Odrobinę słoneczka

XxX

MaMi

3 komentarze:

  1. Stylizacja świetna- czarująco, kobieco, a przy tym praktycznie. Brawo.
    A co do majówki, to każdy patent dobry na chwilę poza pędem codzienności, ale to co zdecydowanie polecam, to spotkanie ze znajomymi- w jakiejkolwiek wersji, nawet ot tak, by posiedzieć na ławce w parku i pogadać (albo spontanicznie ruszyć w Polskę ;)).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bluzki tego typu, mam w szafie trzy o podobnym kroju. Pasują na wiele okazji i sprawiają, że dżinsy nabierają eleganckiego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, czuć już wiosnę jak się na Ciebie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń