17 maj 2015

Strój dla zabieganych?

Witam Was Kochani,

Jestem tak zajęta, że moja doba polega na pracy, drodze do pracy i z pracy i odrobinie spania... Przy tej pogodzie jest to wyjątkowo męczące, bo chodź się nie opalam to z chęcią posiedziałabym na świeżym powietrzu .
Aktualnie jedyne co osładza mi dzień to "odrobina" kawy w postaci kilku kubków dziennie (tak wiem, że to nie mało). Swoją drogą już nie mogę się doczekać jedynego wolnego weekendu w tym miesiącu, wreszcie będę mogła obejrzeć "Wiek
Adeline" - tematyka dotycząca miłości, upływającego czasu i odrobiny magii zawsze była mi bliska.
---

MaMi:
 
Amber Run - I Found
(bo ostatnio męskie tony jakoś takie lepsze)





---
O stroju:

(Co do koloru włosów nie przejmujcie się, już odnowiony). Niesamowicie wygodny i szybki w realizacji zestaw, nic nie trzeba prasować, zbytnio się trudzić w doborze dodatków i martwić, że coś po kilku godzinach użytkowania będzie nieciekawie wyglądać.
A spodnie? Sama wygoda, jak wylejecie na nie napój, wystarczy przetrzeć . Co do butów... Nigdy nie jestem im wierna, wpadam z nimi w krótkie romanse a potem odkładam do szafy na całe miesiące, ale te zdecydowanie mnie urzekły, są równie wygodne co kapcie w domu, doskonale
wyważone, idealnie dopasowują się do mojego podbicia a pasek zawsze trzyma stopę w ryzach. Obym ich za szybko nie zużyła...


___
Siły i witalności,
bez względu na nasz wiek.
xXx

MaMi


---
instagram.com/world_of_mami/
www.world-of-mami.pinger.pl
www.facebook.com/pages/MaMi/829353627087669

2 komentarze:

  1. Witaj MaMi :) Mam pytanie, można się z Tobą skontaktować np. mailowo? :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Można.... jeden z najdłuższych adresów w okolicy to: mami.mami.mami.j@gmail.com

    Również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń